المجلد والعدد: المجلد 8، العدد 4، ديسمبر 2025 
Enhancing Teaching Performance of EFL Pre-service Teachers through Structured Self-Reflection Practices

الصفحة 79-118

ايمان حسين عبد الحفيظ عبد الظاهر؛ Asmaa Gahnem Geith؛ Esraa Ramadan Elsayed


Using Trilingual Instruction Approach in Developing Secondary Stage Students’ English Translation Skills at Halayeb City

الصفحة 331-371

Youssef Ali mohamed taher؛ Haggag Mohamed Haggag؛ احمد حسن سيف الدين سيف الدين؛ ابوالحسن محمد عبدالحميد


Personalizing the Reading Experience: Implementing the Reader-Response Approach in TEFL Contexts

الصفحة 404-435

ا.د. عيد عبدالواحد علي درويش؛ أ.د. جمال محمد شحاته؛ د. عامر بكير علي؛ هالة مبروك حسن علي عبدالله


The Effect of the Reader-Response Approach on Enhancing English Reading Comprehension Skills of Secondary Stage Students

الصفحة 436-467

ا.د. عيد عبدالواحد علي درويش؛ أ.د. جمال محمد شحاته؛ د. عامر بكير علي؛ هالة مبروك حسن علي عبدالله